zaterdag, oktober 06, 2007

haaaj!!

heeeej!!
Zorry dat ut zolang duurde!!






Maaruh ik heb het super druk op school!! volgende week weer
4 pw's!!!
Maaruh mee mij gaat ut goed ennuh ik hoop me jullie ook!!!
het is trouwens weer herfst!!
oleeeeej jeeeeeh! dan ben ik jarig!
en ik hoop dat jullie je diertjes hebben verwend op dierendag!
onze katten kregen een extra aai over een hoofdje van mij!! voor
meer had ik geen tijd..... maaruh ze houden
nog steeds van mij dusss... :-)
:[ :[


dit ben ik als stoere rockchick als ik later groot ben en een
beroemde gitariste!! hahahaha dan mag ik nog wel ff
oefenen....
en dit is vast voor Halloween!

7 Comments:

Blogger Roosnans said...

heeee heppie rocker van me!!!!
yo yo yo
eindelijk iets niews hier....
laat maar gillen die gitaren..pieuwwwwww
gaat hier wel aardig hoor snoezie
en veel succes
met de pw
next week
luf u
t.n.

12:23 p.m.

 
Blogger Lin's ding said...

Hi lieffie, EINDELIJK weer wat nieuws en wat voor nieuws...joe als stoere rocker en dan ook nog een stoer rockende vleermuis, dat moet een vage band worden....succes met je pw's...zet em op meis...dikke kussies

12:58 p.m.

 
Blogger Lin's ding said...

VAN HARTE GEFELICIFLAPSTAART met je 15de verjaardag lieve meid....i luf joe so mutsj...... een mooie toekomst vol plezier, geluk, liefde en mooie kleuren en muziek om je heen. Ben trots op je...dikke bisses van je mams

8:48 a.m.

 
Blogger Lin's ding said...

enne hoe zijn alle pw's afgelopen en alle andere pw's die erna kwamen? Oke ik weet dat wel, maar je lezers willen best horen over je 10 voor Latijn, die je na een 1 wel kon gebruiken en over het commentaar van je klasgenoten dat je schildert als je ma of over je leipe meiden feestje waar jullie in een deuk lachen om het antwarpse "ge ze nen pjerdenlul"of zoiets en om "hij is het zotteke goan uithangen" . Wij wachten met smart. Zijn uitgemergeld van het wachten en zitten er aardig verdroogd bij...bedankt hoor......
hahaha...veel liefs je moeder.. haahahahaha...arm kind je zult maar zo'n moeder hebben.... misschien een leuke voor op je lijstje aan de Sint....1 nieuwe moeder, eentje die normaal doet

11:23 a.m.

 
Blogger Roosnans said...

@ lin, edde gij oek zoon kind da vin da zijn moeder genant vervelend is in de buurt van vrimden....zucht, onze wouter was oak al ont kloage....

@ lienepien
ou moeder e gelijk...waor blijf ut vervolg?????
smacht smacht smacht....

kuz
t.n.

10:08 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

hee elineeeeee

xx Froukje

6:15 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

heee elineeeeeee

xx Froukje:):P

6:15 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home