maandag, februari 05, 2007

thuis!!

jaaaaaaaaah mama en jassie zijn weer thuis!!!!!!!
dat vinne kik eeeeeeeeel leuk!!!!!! iedereen weer gezellie thuis!!!!
en gelukkig is alles met jassies operatie goed gegaan en eet hij nu lekkere friet met biefstuk, croissantjes, rodekoolmetspek, spagetti enz door z'n sonde!!

en thuis is natuurlijk ook de naam van mijn favo. soap!! DE soap waar ik elke dag naar kijk en liefst niet mis... natuurlijk kijken jullie er ook naar en vinden jullie het ook heeeeel leuk!!!! (jaa tante nans ik weeet dat je er geen bal aan vindt!! en maa zeker ook niet.... ;-p :-) )
nou dat wazzzzzz wel wat ik te zeggen had!!
zorrie de znorrie maar da wast!!! grrrrrrrrzzzzzzz!

mooi plaatje hee??????!!!! niet zelf gemaakt hoor... maar stong op de comp. bij voorbeelden van afbeeldingen... wel mooj vin ik..

3 Comments:

Blogger Lin's ding said...

He meis, wij benne ook blij da we der weer zijn or. Kunnen we weer lekker gesellie samen rond hangen. Mooi ploatjen or uit de voorbeeldenmap..mooie kleuren.

11:54 p.m.

 
Blogger Roosnans said...

Wat fijn dat ze weer THUIS is, die mam, en dat Jasper weer THUIS is, en dat jij THUIS bent en Bram THUIS is en Rudie oook nog THUIS is en dat je weer fijn naar THUIS kan kijken ....
En nee, ik vind GEEN BAL AAN THUIS, dat zeepie van je.......
Altijd weer plagen, die nicht van me...zucht....

dikke THUIS knuf,
t.n.

10:33 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Tsjaaaa thuis kan nie in je blog ontbreke he line... In de mijne wel, maar dat wist je al .
Ja ik vind je samenvattingen prachtig!! (Ik snap er niks van, maar dat zeg ik niet want anders wor je boos en das niet goed voor je zenuwen voor pw ak)

Noujaa doegg
Siem

11:33 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home