zondag, januari 07, 2007

sootje

dit is sootje mijn honnietje. haar en sjees nieuwe hangplek is jassies rolstoel...
Sootje is een vrouwtje en is heeeeel zacht. Haar moeder is de inmiddels overleden Lotje. Lotje was van mijn vriendin Froukje en de rest van hun gezin. De vader is nog steeds spoorloos helaas... misschien kunnen we meedoen met het programma Spoorloos om hem op te sporen :-)
Ze lijkt heel veel op een raskat: ze lijkt op een 'Scottish Fold'!! maar ma zegt dat ze geen raskat is :-(

Vroeger was ze een echte jagers kat maar nu niet meer. ze is nu een lieve poess
Hier laat ze haar gespierde klauw zien!!!;-)
binnenkort komt er een blog aan sjees geweid maar nu heb ik daar nog geen goede foto's voor..

12 Comments:

Blogger Lin's ding said...

Ze is lief vinden jullie ook niet????

3:24 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

hoeso geen foto's van sjees....ik heb je er een poos geleden een boel gestuurd...snif...niet goed genoeg...snif...boehoehoe

kus
t.n.

11:22 a.m.

 
Blogger Lin's ding said...

Hahahaha, ik lach me hier suf...raskat, ja daaaaaag, enne...jagen doet ze echt nog wel hoor, hoewel ze wel gehandicapt lijkt in die rolstoel...eigenlijk maar een suffe kat zo..hahahaha

12:12 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

wat een lekker koppie! Ik heb ook een rode 'sjees' die zalig snort, maar de mijne heeft 4 banden...

10:36 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Foster en Tooheys laten weten ook wel geinteresseerd te zijn in jouw poezenblog...

10:41 a.m.

 
Blogger Lin's ding said...

oooh wat lief!!!
Trouwens ma, Sofie is WEL een raskat en GEEN suffe kat!!!!!!
en sjeezzz blogg komt ook bijna hoor, jullie zijn echt duidelijk zussen tssssssssssss.

10:14 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Heeej Elinee!!

Leuwk or die blog !!

(Gevonden via google, goed eeej ! )

Ik heb nog een leuk nieuwtje voor je =) vertel ik maandag wel
Kweet niet of jij het ook leuk vind, maar ikke wel =P

Ik kiem hier viekier kiekien!!

xx Simonee!

1:32 a.m.

 
Blogger Martha said...

Ik heb een beetje jouw idee gepikt om een kattenblog te maken. Foster en Tooheys hebben de hele week aan mijn kop zitten zeuren en me op zitten stoken...Vind je het vervelend? Ik ben ook zo verschrikkelijk gek van katten...

12:03 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Dat waz geen leuk nieuwtje simone!!!!!!!!!! dat waz overigenz geen eens een nieuwtje!!!!!!!!!!!!
Groetjeszzzzzzzz

9:54 a.m.

 
Blogger Martha said...

Heppu meerdere katten? Alles wil ik weten en un fotootje natuurlijk!
Wat was overigens helemaal geen leuk nieuwtje?
Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor! ;-)

10:16 a.m.

 
Blogger Brams leventje said...

ik vind sootje vind ik ook lief!!!

9:37 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

nou dat was helemaal niet spannend hoor dat nieuwtje, maar ik zal het vertellen: het ging over een plaatje (animal)dat ik ook op mijn blog heb staan, had een jongen uit mijn klas ook op zijn msn staan... dat was het... spannend he???
Ja we hebben meerdere katten; Sjees en Sofie (lees meer op elinezdiertjezzz.blogspot.com

10:03 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home