zondag, oktober 15, 2006

HAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!


Dit ben ik met mijnuh maamsie!!! ik ben die kat!!! en ma dus die honddd.. eigenlijk moet ik wel groter sein.... maar dat gaat nu effe niet.. We zijn wel cool hèèè????!! maar ma heeeft geen haar... nou da sal er wel af geknipt zijn dan... Rare ma hoor die ma.... (grappie)

SoRRy dat ik effekes nie heb geschreve!!!!!!!!! Maaar hier is weer wat. Want vandaag...........gingen we naar het CliNgSe BosSh!! En gisteren naar het zomerverblijf in SaEfTiNgEeEEEE!! Want het is VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

Zo cool is dat::::::-):

Dit ben ik !!!!
Wooooooohppie ik moet niet naar schooooolhool neuneuneneuneu!!! hahaha!!!! Nou Het was heel gezellie in het bossie! en ook in saaaaftinge! dese letters zijn paseneigeel!!
En ik hoop dat het nog heeeeeel de vakantie gezelllie is maar da sal wel maar ik moe natuur;lijk ook nog huissssssswerk maken :-(((((( ik vin da stom!!!!!!!!!!! maar daar denk ik nog maar effe nie aan... maar eeeh tot Nog es want ik ga nu maar stoppe met schrijfeeee maar er komt snell weer meer!!!!!!! groesssies en tot snellll

2 Comments:

Blogger Lin's ding said...

nou zeg, wat ben ik volgens jou????????? Afijn je zult maar een puber>>>>jajahahahajaja!!!!...>>>
hebben, ben je mooi klaar mee....MAAR we zien er wel vaag uit samen...staat ons goed he, toppertientje van me!!!!!VEEL vakantiepret, lief, je verdient het, je hebt hard gewerkt voor school.!!!

11:39 a.m.

 
Blogger Roosnans said...

waaaaaaaaaaaaaaat??? heb jij vakaaaaaaaaaannnnnntie????????
vet zeg..........
maar die moeder van je herken ik niet hoor....die ziet er in het echt een stuk woester uit!
ha ha ha

kusssssssssssssie
t.n.

11:08 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home