zaterdag, juni 24, 2006

sincefoor

Vrijdag, ik had vrij want ik heb VAKANTIE en bram had een vrije dag, gingen we naar Antwerpen. Daar shopten we even. ik kreeg een nieuwe korte broek!! een hele leuke! Daarna gingen we naar de kermis van Antwerpen, de sincefoor of zoiets... Hij was echt heeeeel groot. Er stond dus heel veel, ook enge dingen zoals iets wat overdekop rondslingerde en het karretje ging ook overdekop, het ging ook nog heeeeel snel... Daar ben ik dus niet in gewist!!! da snap je wel!
We gingen wel in een doolhof met doorzichtige wanden. dat was grappig. toen wou ik nog in een soort boomstammetjes maar da wou bram nie dus ging ik er maar niet in... Bram wou nog in een soort huis met hindernissen, daar wou ik toen nie in, nu zou ik er wel in gaan... maar ja ik zou nu ook wel alleen in die boomstammetjes gewist... maar het was wel Heeeel gezellig en leuk.