woensdag, mei 31, 2006

Hiehiehaha


Hee iedereeeeeen!!
Natuuuuurlijk regende het weer eens
onderweg van school naar huis!!:-(
Balennn!!

Wij willen zon en zomer!!

Verder was het wel gezellig. maar ja die leraren willen maar niet snappen hoe je een les GEZELLIG moet/kan maken. Of hoe je hem gezellig HOUD!! Blijkbaar errug moeilijk...

Maar we hadden wel maar 4 uur!!!!! en gisteren 5 en morgen ook maar 5!! OLE OLE OLEEEEEEE!! en we hebben maar een ietsiepietsie huiswerk!!:-) nog een keer OLE! Dit vind een leerling zoals ik nou leuk! ;-) Helaas is het nie altijd zo... zoals die stomme proefwerkweek..... Met zo'n stom Topo pw van heel het boekje!!! dat zijn 10 kaarten!! waaronder Europa(alle landen en hoofdsteden!) Frankrijk, Nederland, Scandinavië, Spanje enz.Heeft er iemand nog tips? Klik dan onder deze tekst op comments. Ik zie er echt geen kop en maar een halve staart meer aan zitten... Ik heb er echt géén zin an! Maar eerst nog sportdag en Schoolreis naar DE EFTELING!!!! daar heb ik wel zin in!!


Verder was het best gezellig!!

4 Comments:

Blogger Lin's ding said...

Nou duh, wat een gezellige boel op je blog, maarre topo ???? je hebt het allemaal al gehad, so begin er lekkur aan meid, je kan het, moet je wel wat doen en niet tennissen op straat HAHAHAHAHA... bibabye..

8:09 a.m.

 
Blogger Roosnans said...

ha mop....

1 tip.........: altijd naar je moeder luisteren!!!



HA HA HA HA HA HA HA !!!!!

;-)

10:41 a.m.

 
Blogger Lin's ding said...

Heey elinee
Allus goed leuk dat je naar de efteling gaat dat is egt wel cool hoor!!:) Veel plezier met je blog =) en ik spreek je nog wel eh !
Ik zal af en toe is op je blog kijke en een berichtje sgrijve leuk he!In de vakantie moete we maar eens afspreke he,, en dan kan ik je nog eens inmake met party&co.
En suc6 met je huiswerk en topo is natuurlijk wel heel leuk hee,, Egt saai dus maarja het moet wel natuurlijk. njaa tot de volgende keer xXx Sazkia :p

8:16 a.m.

 
Blogger Lin's ding said...

Francine zegt:
Heeeeeej eline hoeist er meej??
met mij goed or:)
Wat een leuke blog (of hoe het ook heet) ik zal em af en toe wel es bekijke. Kan ik je avonturen nog es lezen :P
Goed dat je naar het gymnasium kan !!
En nog veel plezier in dit sgooljaar he (voor zolang het nog duurt)
Ja we moete egt nog es afspreken eh:)
Ik kom nog es in de zomervakantie ;)
Tot dan eh xxx hvjeee francine :)

8:33 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home