zondag, juni 04, 2006

Kermis

Zaterdag in het pinksterweekend de .... ste gingen we naar mijn tante en neefje in Nieuwegein. Gezellig. Er was ook een kermis in Nieuwegein. Daar gingen we natuurlijk naartoe!! Op die kermis stond ook een (kinder) achtbaan. Daar ging ik in samen met Bram en tante Nans. Dat was heel leuk.Je ging niet overdreven snel maar presies genoeg!! We aten ook nog een oliesnol (bol) en gingen toen terug naar de flat. Daar speelde ik nog even op mijn elektrische gitaar die ik van iemand mag lenen. Helaas kregen we de spectaculaire geluidjes nog niet uit maar dat komt vast nog. Het was toch heel leuk! Deze dag was dus alweer weer leuk. (das aleen maar goed!!)
=-) !

2 Comments:

Blogger Lin's ding said...

ha mijn lieve meis,
fijn dat je steeds leuke dagen hebt, want dat is wat ik je wens een leuk leven...kussiez

12:52 p.m.

 
Blogger Roosnans said...

fijn om te horen dat je het leuk hebt gehad hier! je bent een schatje!

t.n.

1:27 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home