zondag, juni 11, 2006

Gezellig weekendje




Het was weer een gezellig weekendje dit weekend.
Natuurlijk met het mooie weer met veel zon .
We konden heeeeerlijk zwemmen in ons nieuwe Zwembad!!! Het is wel 3.66 m. doorsnee!! en 76 cm. hoog!!!!!!! Leuk hè?!
Zoals je ziet op de foto was dat heel gezellig en leuk. We plonsden en spetterden en 'doken' en zwommen er op los.

We hadden ook nog een heel lekkere en leuke barbeque!
simpel, Gezellig met ons 5fjes.
Het was heel lekker!

Natuurlijk had ik het vooruitzicht op een pwweek. leuk! humhumhum...
Ik moest in deze hitte ook nog in plaats van zwemmen LEren!! :-(
Maar de week is wel lekker kort; elke dag, behalve donderdag, 2 uurtjes naar school!! das al een voordeel! Maar ik heb nog maar 2 weekjes school!met weinig uren in die weekskes!! lol!!! kan ik lekker in het zwembadje zwemmen!!

In het weekend waren we ook nog naar het zomerverblijf in safinghe geweest. Maar daar schrijf ik nog welleens over, maar niet nu want de fotos staan nog niet op de computer. Maar das nie erg. Dus dat verhaal kan je binnekort nog lezen. Geniet allemaal nog van deze heeerlijke zon waarin ik bruin en rood in ben geworden!!!

er zaten ook prikbeesten bij het zwimbad:-(







2 Comments:

Blogger Lin's ding said...

Ha meis, lekker zeg...

7:26 a.m.

 
Blogger Roosnans said...

wow.... ikke jaloers....vooral op die relaxte blik in dat zwembad....zucht....

10:20 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home