vrijdag, augustus 11, 2006

Efteling!!!!!



de DRAAK ik neem een hap van een taart van het snoephuis van de heks

Gisteren gingen we naar de Efteling. We gingen samen met ons gezin en met Esther, Jelle, Olaf en Lara (zij is ook gehandicapt). We waren er om half11. Het was heel gezellig. We gingen 2x in de piranha, 2x in de droomvlucht. Ik ging samen met mama in de bob. Zij vond het spannend maar ik vond het heerlijk!!!We liepen door het sprookjesbos en door het Lavenland. We gingen
ook vaak in de monsieur Cannibal, de kookpotten dus, en ook eens in de Carnaval Festival! Die is heel grappig. Ik kreeg nog een heel leuk tasje met belletjes!!
wij zitten in de piranha
Ik heb heel veel Jasper en Lara geduwd. We aten ook lekkere broodjes en ijssss. We gingen weer terug om 9 uur savonds!! Het was heeeel leuk!! We waren ongeveer om half 12 weer thuis....
Dit is nog een loekie die nu ook in het Carnaval Festival staat. Hij heeft nog een heel schattig eendje maar dat kon ik niet vinden op google dus hier is alleen Loekieeeh!
Het was een hele leuke dag!!!

3 Comments:

Blogger Lin's ding said...

Kan iemand mij aub vertellen hoe dat eendje van Loekie heet??????? jullie weten dat vast wel?!!! alvast bedankt!!!

8:26 a.m.

 
Blogger Roosnans said...

Hoi meis!
Hij heet guusje! kijk op www.loekie.nl, daar staat nog meer!
Wat hebben jullie daar een mega-dag gehad, op die Efteling...je bent een bofbibs! grinnn
groetjes
t.n.

11:05 a.m.

 
Blogger Lin's ding said...

Bedankt tanteee!!

6:18 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home