vrijdag, september 15, 2006

School


Jaja de school is weer begonnen.
Ook die van mij helaaaas.
Maar ik heb het best naar mijn zin... Ik heb een leuke klas met veel vriendinnen. En... ik heb mijn eerste cijfers al!!!! We hadden van de week elke dag een SO en volgende week ook behalve op vrijdag dan.....
maar mijn cijfers zijn toch best goed behalve de eerste dan....... (was een 4.5)
Ik heb zelfs al 2 × een 10 gehaald!!!!!!!!!!!
Goed he??!!! :-p
Verder zijn de vakken heel saaj vooral natuur en scheikunde!!! We hebben zo'n oue vent die een uur over een paar antwoorden zeurt..........
Nou da was het wel weeer. Hier komt nog een mooi plaatje natuurlijk ook een lieve;

3 Comments:

Blogger Lin's ding said...

sorry mensen dat het zo lang duurde maar ik had nog al veel huiswerk helaas...

6:50 a.m.

 
Blogger Lin's ding said...

ha arme ziel met veel huiswerk wat zie je toch af. Heb medelijden met je hoor en ben bovenal trots op je beregoeie cijfers. Je bent mijn kanjer! Je doet het goed en relaxet. Super hoe je je niet gek laat maken. Toppie. Dikke kus, mams

7:21 a.m.

 
Blogger Roosnans said...

TURBO-NICHT van me!!!!

11:52 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home