zondag, december 24, 2006

KeRstMIsssssssH


Ja je ziet het goed. daar in de vip box hierboven zit ik!! met mijn best friends. ik ben die met da glassie bubbelssss. Zo gaat mijn nieuwjaar er uit zien! maar dan zzonder da glassie bubbelsss. mijn maatje zit daar in de hoek te chillen en paatje zit daarnaast. Mijn tante zit daar met die groene fles in de hand. die met de sigaar is mijn opa. de rest past er niet in...



Wat denken jullie van mijn nieuwe idool? dit is ANiMal van de MUppeTshoOOw. tis een poepje toch?????????????????


hier zien jullie de kok die onze kip voor kerst slacht. de kip is eigenlijk best wel lieff..

DIT was EEN kerstBLOG gemaakt DOOR .... ELINE in KERSTstemming!!!

4 Comments:

Blogger Lin's ding said...

Amai afijn, tis weer een schøøn blogsken ee mijn meisken. 'k sijn blai dak is mag chillen, daor zenk wel aon toe si.Natuurlijk pimpelt tante Nanske er weer is lekker op los....hahahaha (ja laat maar horen Nans, wat zeg je allemaal)
Nou een fijne kerst lieve meid van me en een dikke kuss van ouw moederken,LINDA
snorrie de snorrie, maar ik stond nog op jouw als user. Ik heb jou dus geused...hihihi

5:18 a.m.

 
Blogger Roosnans said...

heeju, hoooju, hips
ek wor daor, hips, ieswas jolig van, hips, burp

tot overhipsmorgenhips

kussie
t.n.

5:18 a.m.

 
Blogger Lin's ding said...

ier eije dan toch mijn ploatje nog ih, das tof eeh

5:19 a.m.

 
Blogger Lin's ding said...

o ja, wij eten elemaol geen kieken mee den kerst or oe kom de doar nou weer bij

5:19 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home