dinsdag, januari 02, 2007

HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

A HAPPY NEW YEAR VOOR IEDEREEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik wens iedereen een gelukkig, grappig, leuk , mooi,
kunstzinnig, gezellig en een gezond 2007!!!!!!!

ik hoop ook dat er in 2007 eindelijk sneeuw gaat vallen (dus zet allemaal jullie beeldjes,plaatjes enz. met de tekst 'let it snow'voor het raam!!) en dat het gaat vriezen zodat we kunnen schaatsen en dat ik goeie punten blijf halen, overga naar gym 3, gezond blijf, leuke dingen beleef met m'n familie en vriendinnen enz.
Voor iedereen hoop ik hetzelfde.

Voor in de zomer hoop ik dat het heel warm wordt, niet te vaak regent (als het dan een keertje regent gelijk veel zodat het even niet meer hoeft te regenen) en dat we een heeeeeeeele leuke vakantie hebben in Nederland en in Frankrijk!!

nu mijn persoonlijke wensen voor iedereen:
-Jasper: ik wens dat alles goed met je gaat in 2007 en dat je geen enge operaties krijgt, bijna geen doktersbezoeken hoeft af te leggen enz. Ik wens ook voor jou dat het een super leuk jaar wordt en dat alles op je school goed gaat!! en dat het gezellig is. en alles wat boven deze persoonlijke wensen staat.
-Brammie: ik wens dat je een gezellig jaar krijgt in 2007 en ook een leuk en alles wat boven deze persoonlijke wensen staat!!
-Mamma Miendzjiez(pinguïn): ik wens dat je je in 2007 om niemand meer zorgen hoeft te maken en dat je meer tijd voor jezelf over hebt zodat je nog heel veel van die mooie schilderijen kan maken!!! en ook dat het een heel gezellig jaar wordt! Ik wens ook alles wat hierboven mijn persoonlijke wensen staat voor jou! en dat ik je nog veel knuffs kan geven want:

-pa: voor als je dit leest wens ik je een gezellig 2007 en een leuk en alles wat hier boven mijn persoonlijke wensen staat!
-tante nans en wouter: ik wens jullie ook een leuk jaar en alles wat boven deze persoonlijke wensen staat. ik wens jullie ook een jaar vol plagerijen. en alles wat boven mijn persoonlijke wensen staat!!
-voor alle andere lezers wens ik alles wat boven deze persoonlijke wensen staat en als je bijv. geen sneeuw wilt dan wens ik je dat waar jij staat even geen sneeuw ligt of valt!!
zo blijft iedereen tevreden
in tweeduizendzeven!!



7 Comments:

Blogger Lin's ding said...

Lieve Eline, wat ben je toch een toptientje he, voor iedereen persoonlijke nieuwjaarswensen: echt super lief en dat ben je ook. Ik hoop ook dat ik me niet te veel zorgen moet maken en dat we het goed houden samen en Please, stop nooit met hugging your mom, want die mamapinquin van jou houdt daar enorm van. Vele knuffeltjes van me to you..smaksels, mams

7:29 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

oke, oke, ik vind het best om ijs te hebben om te schaatsen, maar ik wil GEEEN sneeuw, jak. En ik wil ook niet naar gym 3, want daar snap ik helemaal niks van (grieks? latijn?) en ik wil alleen punten in mijn kapsel geknipt....
Ik wil wel gezond en leuke dingen...Dus dank je wel lieve schat voor je warme woorden en wensen. Ik hoop dat je dromen uitkomen lieverd.

oh ja, dat plagen.....dat mag best heel veel minder, das veel te stressvol.....

2:20 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Zo vandaag maar eens de stoute schoenen aangetrokken en jouw site bezocht en ik ben erg onder de indruk van je persoonlijke nieuwjaarswensen. Ik wens overigens wel een dik pak sneeuw maar dat schaatsen hoeft niet zo maar lekker vriesweer is OK. Waar ik ook errug van onder de indruk ben zijn wel die leuke ploatsjes en die mini-animaties, vertel eens waar heppu die gevonden? Vooral die van de kuikens vonnik erg geinig. Nou ik hoor het wel of je mij je geheime bron verklapt....
O en voor ik het vergeet, natuurlijk ook de allerbeste wensen voor 2007 voor jou!
groets

10:51 a.m.

 
Blogger Lin's ding said...

Ik wil je best mijn geheime bron vertellen hoor! ik haal de plaatjes van www.vonnetje.isdenaam.nl en van
www.home.hetnet.nl/~marloesvandeven4/foto.html
op de laatste site staan die kuikentjes! ik hoop dat je er iets aan hebt! groetjesss

12:53 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Thanks! Dat gaan we es ff fijn bekijken. Keep up the good work! Je hebt een leuke site!

12:21 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik heb een Garfieldgroet voor jou op mijn site gezet. kijk maar op
http://mikewolters.blogspot.com

10:54 a.m.

 
Blogger Lin's ding said...

IK heb gekeken en ik vin em heel leuk! dankjewel!

11:10 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home