zaterdag, februari 10, 2007

hojjjj

vandaag gingen ma en ik gezellie met z'n tweetjes shoppa in Hulst. Was echt heeeeeel gezellig!
we gingen o.a. valentijns en carnavals inkopen doen. ik heb voor met carnaval op school en in de dullaert zwarte handschoenen tot aan m'n ellebogen gekregen!! ze zijn echt zzooooooooo vett!!! Naar het gemaskerdbal gaan we als plop. ik ga gezellie daarnaartoe met pa , ma , froukje en waarschijnlijk ook laura!!! ik heb er echt zooooooooo veel zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! ! ! !!!

nou effe terug naar Hulst.
Bij de Bruna lekker geneusd en toen had ik een heel leuk cadeautje voor ma gevonden! Ik rekende af en liep naar ma. Ma had hetgene in haar hand (de hand waar alles in zat wat ze dus ging kopen) dat ik net voor haar had gekocht!!! ik zee; maa je gaat dat toch niet kopen he??!! nou dat was ze dus wel van plan maar dat heeft ze toch maar niet gedaan.... Nu weet ze dus al wat ik voor haar heb en dat vind ik NIET LEUK!!!! ik was net zo blij dat ik iets leuks had gevonden voor haar en iets waar ze al heel lang 'verliefd' op is !!! en nu weet ze het al..:-(

dit is lieve sjees!!
Verder was de week wel leuk. ik mocht grieks nog over doen want ik had een 5,6 en nu heb ik een 8,1 die 6 keer meetelt!!!!!! joepieeeeeeeeeeeeee!!!
nu nog hopen dat ik wiskunde goed heb gemaakt of over mag doen, want het was heeeeel moeilijk!! :-(
Nou da wast weer, als je meer wil lezen over wat de katten vandaag hebben meegemaakt kijk dan op m'n andere blog: elinezdiertjezzz.blogspot.com !!

9 Comments:

Blogger Lin's ding said...

ja uuuh, sorry,we lijken soms te veel op elkaar en dan kopen we dus dezelfde dingen. Maar...ik ben nu alvast blij met mijn cadeau, wat je natuurlijk niet voor me hoefde te kopen want ik houd toch heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel van jou...dikke kussies, mams

11:13 a.m.

 
Blogger Elinez Diertjezzz said...

jamaar ik vind het zo leuk om cadeautjes te kopen voor anderen en dan te zien hoe blij ze ermee zijn!!! en zo kan ik ook laten zien dat ik heel veel van jullie hou. al hou ik natuurlijk zooooo veeeeeeel van jullie dat ik dat niet allemaal met een cadeautje kan duidelijk maken....

9:54 a.m.

 
Blogger Roosnans said...

zoude gij nie is iets niefs schrijven si.... a soe saaaaaai ier....

kuske
t.n.

12:52 p.m.

 
Blogger Roosnans said...

man man man....wat een miserie...nog altijd ut zelfste.....zucht......

11:59 a.m.

 
Blogger Lin's ding said...

geen avonturen meer eline, ut wordt hier nogal eenzijdig en saai om ut zo maor es te zegge eeh...liefs

3:46 p.m.

 
Blogger mijnafvalrace said...

Zeg, Elinetje, dit ben ik niet van je gewend. Zo lang geen leuke berichtjes meer???!!! Het is al april, bijna mei meis... er zijn vast veel leuke dingen die je mee hebt gemaakt. Ik wil weer meegenieten hoor!!!!!
Dus laat je snel weer wat horen hierzo????!!!!

11:27 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Oewww en nu ist mei... :) Ik wacht op leuke nieuwtjezz
Al die vogels leggen nu een ei, dus ik zal maar eens op je diertjezblog kijken, want jullie hebbe zoveel vogelkastjeessss!

Iew nu moest ik denken aan de opdracht van levensbeschouwing voor morge... plaatjes zoeke van dierenmishandeling? Echt eng wat ik heb gezien ... mrja (dat kon ik beter op me eige blog zette)

daaaaaaaaaaaaaaaaag
Siem

11:37 a.m.

 
Blogger Lin's ding said...

"man" tis al de 26ste mei,BIJNA juni, je publiek ligt smachtend op de vloer te wachten op nieuwe verhalen en ligt bijna in slaapcoma...WAAR blijven de verhalen. Ist leven ier zooooooooooo saai dat er niets te melden is? Misschien is je beklag doen ook leuk! Tips te over zo te lezen bij Siepiemoontje ..... afijn ik wil nieuwe aanvoer dus. Liefst 10 tegelijk alst ff kan.
Dikke kuzziez van je mega zeur moeder op blog...gna gna

2:57 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

nou je krijgt ze hoor ma!

8:41 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home