zondag, april 13, 2008

vanalles

Het was een leuke week deze week! mijn broeriebram was jarig, volgens mij vond ie het wel gezellig!! ;) dat hoop ik toch..!! En we hadden dus lekkere taart :D


deze taarten zijn wel iets voor jou!! :)

met een gouden olifanten hoofd!! :D

of deze natuurlijk!! :D :D Of niet Bram??




Dit zijn echt meeeeeeega leuke liedjes!! ze zijn van Duffy en de bovenste heet Rockferry en de onderste Mercy!!
Echt heeel mooie stem net als Amy Winehouse maar wel anders ;) Ik houd wel van deze muziek :D
ik hoop jullie ook ..






xxxxx ELine!!

3 Comments:

Blogger Roosnans said...

heee poepie, heb de muziekskus nog nie beluisterd, vees te druk...al die bloggen lezennn zucht...
Maar die taarten zien er wel eens even echt vet lekker uit zeg!!!

dag lief
kuz
t.n.

12:07 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

leuke taarten, behalve dat muziekje, dat vind ik braak braak...
groetjes
wouter
ps kijk je ook bij mij???? (pruil pruil pruil)

12:24 a.m.

 
Blogger Lin's ding said...

ha lieverd...zal me eens werpen op het bakken van een super mooie taart voor Bram en jou,maar zonder Barbie, denk dat Bram dat minder vindt..jij niet natuurlijk..hahaha...
lekkere muziekdeuntjes..mmmm....geniet er maar lekker van meisje van me

10:55 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home